Header

Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze veelgestelde vragen.

1. Reserveren

Accepteren jullie kortingskaarten?

Wij accepteren geen kortingskaarten.

Hebben jullie seizoensplekken beschikbaar?

Nee, wij hebben geen jaar- of seizoenplaatsen beschikbaar voor 2025. Eventuele updates kunt u hier vinden: www.kleinewolf.nl/nl/kamperen/jaar-en-seizoenplaatsen

Hoe betaal ik mijn vakantie?

Nadat u uw vakantie bij De Kleine Wolf heeft geboekt, ontvangt u een reserveringsbevestiging. Deze bevat de totale prijs van de reservering en de exacte betalingsvoorwaarden. 

Betalingstermijnen 2025
Het eerste betalingstermijn (50%) is binnen 7 dagen na reservering en het tweede termijn (overige 50%) is 28 dagen voor aankomst. Bij reserveringen binnen 4 weken voor aankomst geldt een volledige betaling in één termijn op de dag van reservering. Bij reserveringen die worden gedaan voor het volgende kalenderjaar, gelden aangepaste betalingstermijnen.

Vergeten te betalen?
Neem dan zo snel mogelijk contact op met de receptie. Na overschrijding van deze betalingstermijnen ontvangt u een herinnering en eventueel een aanmaning.

Hoe kan ik boeken voor 2025?

Fantastisch nieuws: u kunt uw vakantie boeken voor 2025. Reserveringen kunnen worden gemaakt via www.kleinewolf.nl/nl/zoeken-boeken of door contact op te nemen met onze receptie. Nieuwsgierig naar de arrangementen voor 2025? Klik op de link.



Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen en accommodaties op de camping nog vrij zijn?

U kunt de beschikbaarheid bekijken via www.kleinewolf.nl/nl/zoeken-boeken. Klikt u hiervoor op de button ‘boek uw vakantie’. U kunt hier filteren op verblijfssoort, verblijfsdatum en het aantal personen. Lukt het niet om de beschikbaarheid online op te vragen? Neem dan gerust contact op met onze receptie.

Ik heb een boeking gemaakt, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Na het online boeken ontvangt u een voorlopige bevestiging. Binnen 5 werkdagen ontvangt u de definitieve reserveringsbevestiging met de betalingstermijnen. Heeft u gereserveerd maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan telefonisch (0529-457203) of per mail naar info@kleinewolf.nl.

Kan ik een optie nemen op een kampeerplaats of accommodatie?

Ja, een optie plaatsen voor boekingen in 2025 is mogelijk. U kunt zowel telefonisch als online maximaal 7 dagen een optie nemen op een kampeerplaats of een accommodatie. Indien u online een optie neemt, geef dan bij ‘opmerkingen’ aan dat het om een optie gaat. U ontvangt van ons binnen enkele werkdagen een optiebevestiging met de vervaldatum. U dient zelf voor de vervaldatum contact met ons op te nemen om te laten weten of uw optie definitief kan worden gemaakt of kan komen te vervallen. 

Kan ik een voorkeursboeking maken voor mijn kampeerplek of accommodatie?

Ja, dat kan. U kunt bij een online boeking zelf een voorkeursboeking maken via de plattegrond. De kosten voor een voorkeurslocatie bedragen €12,50.

Mag ik een logee uitnodigen tijdens mijn verblijf op de camping?

Logees zijn welkom, mits het totaal aantal personen inclusief de logees niet boven het maximum van 6 personen per kampeerplaats uitkomt. Per accommodatie mag het totaal aantal personen, inclusief logees, niet boven het maximale toegestane uitkomen. Het tarief voor logees bedraagt €12,50 per persoon per nacht, dit is inclusief toegang tot de faciliteiten. De hoofdboeker is verplicht om gasten die blijven overnachten aan te melden bij de receptie.

2. Kamperen

Hoe bereid ik mij voor op extreme weersomstandigheden?

Leg eerst dun plastic op de grond onder uw voortent (deze kunt u bij vertrek weggooien).

  • Leg daar overheen dik plastic of dekkleden (verkrijgbaar bij bouwmarkten) en daaroverheen uw matten of ander materiaal. Zorg dat de randen van het zeil of plastic in de (voor)tent omhoog staan.
  • Maak er een soort kommetje/kuip van zodat het regenwater niet naar binnen kan stromen.
  • Rol eventueel enkele lege flessen op in de randen van het plastic om een hoge rand te maken. Helaas kunnen wij overlast bij extreme hoosbuien niet altijd voorkomen. Dit is vaak overmacht, zoals in Nederland ook straten, huizen en kelders onder water lopen bij extreme hoosbuien.
Hoe groot is mijn kampeerplaats?

Alle comfortplaatsen zijn gemiddeld 100m² en luxe comfortplaatsen zijn gemiddeld 120m² per kampeerplaats.

Hoe kan ik mijn televisie instellen?

Onze televisieprovider is Ziggo. Voor het instellen van de televisie gebruikt u zonder smartcard frequentie: 474.000 en Netwerk ID: 4444. Met smartcard gebruikt u frequentie: 474.000 en Netwerk ID: 5555.

Hoeveel ampère elektra hebben de kampeerplaatsen?

Alle comfortplaatsen beschikken over 8 ampère stroom. U kunt dit eventueel ophogen naar 10 ampère stroom bij de receptie voor €3,- per nacht. Alle luxe comfortplaatsen beschikken over 16 ampère stroom.

Is een vlag of vlaggenmast toegestaan?

Het is niet toegestaan om een vlag (vlaggenmast) buiten uw kampeermiddel te hangen.

Is er een maximale afmeting en/of een maximaal gewicht toegestaan op een kampeerplaats?

Ja, campers langer dan 9 meter en/of zwaarder dan 8 ton zijn niet toegestaan. Op bepaalde locaties kunnen wij, alleen na telefonisch overleg, hier een uitzondering op maken.

Is er een vriezer voor koelelementen aanwezig?

Nee, dit is er niet.

Mag ik barbecueën op de camping?

Ja, mits u blusmiddelen zoals zand of water bij de hand houdt. Tijdens extreme weersomstandigheden (storm of droogte) is barbecueën niet toegestaan.

Mag ik een bijzettentje plaatsen bij mijn kampeerplaats?

Ja, dat mag. Er zijn maximaal twee bijzettentjes per kampeerplaats toegestaan.

Mag ik met een camper jullie terrein op?

Ja, dat mag, mits uw camper niet langer is dan 9 meter en/of niet zwaarder is dan 8 ton. Op bepaalde locaties kunnen wij, alleen na telefonisch overleg, hier een uitzondering op maken.

Waar kan ik gasflessen kopen?

U kunt gasflessen kopen bij de receptie binnen de openingstijden van de receptie. Voor de actuele prijzen kunt u informeren bij onze receptionistes.

Waar kan ik het chemisch toilet vinden?

Bij ieder sanitairgebouw is een chemisch toilet aanwezig.

Wat voor materiaal mag ik onder mijn luifel leggen?

Onder de luifel is een geperforeerde rubbermat toegestaan. Grasverstikkende materialen zoals plastic, worteldoek of gevlochten matten zijn niet toegestaan.

Welke kampeervelden zijn geschikt voor kleine kinderen?

Op bijna elk kampeerveld is een speeltoestel aanwezig, waardoor u de kleine kinderen goed in het zicht kunt houden. De kampeervelden Fazant en Specht zijn autovrij, waardoor deze extra geschikt zijn voor gezinnen met kleine kinderen.

Zijn huisdieren toegestaan?

Ja, er zijn op een select deel van ons park maximaal 2 honden per kampeerplaats toegestaan. Honden dienen te allen tijde aangelijnd te zijn. In alle accommodaties en onze faciliteiten zijn honden (en andere huisdieren) niet toegestaan.

Zijn partytenten toegestaan?

Er is maximaal 1 partytent per kampeerplaats met een maximale afmeting van 4x4 meter toegestaan, mits deze geen overlast veroorzaakt aan andere kampeergasten en op eigen kampeerplaats wordt geplaatst.

Zijn vuurkorven toegestaan?

Nee, op de camping zijn vuurkorven niet toegestaan.

3. Accommodaties

Kan ik op mijn vertrekdag de hele dag nog gebruik maken van de faciliteiten?

Wanneer u een accommodatie bij ons heeft geboekt, kunt u op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van onze faciliteiten. We willen u vriendelijk verzoeken om na de officiële uitchecktijd uw auto op P2 aan de overkant van de weg te parkeren.

Mag ik een bijzettentje of een partytent bij mij accommodatie plaatsen?

Nee, u mag geen bijzettentje of partytent opzetten bij uw accommodatie.

Mag ik een vlag of vlaggenmast ophangen bij mijn accommodatie?

Het plaatsen van een vlag of vlaggenmast bij de accommodatie is niet toegestaan.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodaties?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in onze accommodaties. 

4. Faciliteiten

Heb ik een visvergunning nodig voor de visvijver op de camping?

Nee, u heeft geen visvergunning nodig om te vissen in de visvijver.

Heeft de camping faciliteiten voor minder valide mensen?

Ja, in De Wolventuin is een mindervalide toilet aanwezig. In de sanitair gebouwen bij de Fazant en de Koolmees is mindervalide sanitair aanwezig. In het zwembad is een mindervalide ruimte aanwezig. U kunt hiervoor bij de receptie een sleutelkaart verkrijgen tegen een borg van €5,-.

Ik verblijf niet op de camping, mag ik dan wel gebruik maken van alle faciliteiten?

Ja, dit mag als wij zijn geopend voor dagrecreatie. Dit staat aangegeven op onze website.Voor meer informatie over dagrecreatie kijk dan hier.

Is de receptie dagelijks geopend?

Tijdens het kampeerseizoen is de receptie dagelijks geopend, de actuele openingstijden kunt u in De Kleine Wolf app vinden.

Is er Wifi op de camping?

Ja, er is Wifi op de camping. Ons wifi netwerk is echter niet geschikt om films te downloaden of HD-livestreams te kijken.

Is er een supermarkt op de camping?

Ja, er is een supermarkt op de camping. Deze vindt u in het entreegebouw voor de slagbomen. De supermarkt heeft een ruim assortiment waaronder versgebakken broodjes, dagelijkse levensmiddelen en een klein aanbod aan non-food artikelen.

Is er een wasserette aanwezig?

Ja, er zijn twee wasserettes. Één in het sanitairgebouw bij de Fazant, en één aan de linkerzijde van de foodbar. Voor €6,- is bij de receptie een wasmachinemunt verkrijgbaar. Zeep wordt automatisch toegevoegd door de wasmachine. De centrifuge en droogtrommel werken op munten van €0,50.

Kan ik een (elektrische) fiets huren?

Ja, u kunt bij de receptie (elektrische) fietsen, mountainbikes, BMX-fietsen en e-choppers huren. Bij de receptie kunt u voor één of meerdere dagen een fiets huren:

  •  Fiets met versnelling: €13,50 per dag en €72 per week.
  • Kinderfiets: €10 per dag en €60 per week.
  • Kinderzitje: €3 per dag en €21 per week
  • Elektrische fiets: €25 per dag en €135 per week.
  • Elektrische bakfiets: €35 per dag en €210 per week.
  • Mountainbike: €25 per dag en €135 per week.
  • BMX-fiets (inclusief helm): €15 per dag en €90 per week.
  • BMX-helm: €5 per dag en €35 per week.
  • BMX-bescherming: De bescherming dient u te kopen en is niet te huur, dit kost eenmalig €30.

U kan niet een fiets vooruit reserveren. Vooraf reserveren van een fiets is niet mogelijk. E-choppers wel.

Mag ik suppen op het water bij de Playa?

Ja, dit mag achter de drijflijn in het water.

Verhuren jullie ook koelkasten?

Ja. U kunt dit vooraf online bijboeken of contact opnemen met de receptie. Let op: er is een beperkte beschikbaarheid!

Waarmee dien ik rekening te houden bij het gebruik van de Pumptrackbaan?

Houd rekening met de volgende regels:

  • Het gebruik van de PumpTrack is alleen toegestaan met daarvoor geschikte fietsen, inline skates, rolschaatsen, steps en skateboard. 
  • De PumpTrack is geschikt voor volwassenen en kinderen. Kinderen onder 8 jaar alleen met ouderlijk toezicht.
  • Het dragen van een helm is verplicht. Het dragen van beschermende kleding, zoals knie-, elleboog-, en polsbescherming wordt op de PumpTrack aanbevolen.
Wanneer wordt er animatie aangeboden?

Wij bieden tijdens het kampeerseizoen elke dag animatie aan met minimaal 3 activiteiten. U kunt het (voorlopige) animatieprogramma in De Kleine Wolf app bekijken.

Wat is de temperatuur van het binnen- en buitenbad?

Het peuterbad binnen is minimaal 32,5 graad en het diepe bad binnen is minimaal 29,5 graad. De buitenbaden zijn minimaal 25 graden en met mooi weer kan de temperatuur oplopen tot wel 29 graden.

Wat zijn de lengtes van de binnen- en buitenbaden?

Het binnenbad is 20 meter lang en het buitenbad is 25 meter lang. 

Welke dieren leven er in de dierenweide?

In de dierenweide leven herten, eenden, kippen, walibi’s, alpaca’s en meer. De dieren vinden het leuk om bezoek te krijgen, maar mogen niet gevoerd worden.

Welke vissen zwemmen er in de visvijver?

In de vijver zwemmen onder andere blank- en ruisvoorn, zeelt en karpers; waaronder enkele 20-ponders.   

Wordt de waterkwaliteit bij het zandstrand gecontroleerd?

Ja, deze wordt door de Provincie gecontroleerd en de uitslagen hiervan kunt u bekijken via www.zwemwater.nl.

5. Aankomst en vertrek

Hoe weet ik de route naar mijn kampeerplaats of accommodatie?

In De Kleine Wolf app kunt u uw persoonlijke routebeschrijving naar uw kampeerplaats of accommodatie vinden. Bekijkt u hier alvast de routebeschrijving naar uw kampeerplaats of accommodatie: www.kleinewolf.nl/routeplanner.

Hoe werkt de slagboom?

De slagboom werkt door middel van kentekenregistratie. De slagboom is geopend tussen 7.30 en 22.30 uur.

Ik heb een accommodatie gehuurd, vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Voor de Outdoor Living Lodges, OeHoelodges, Zwaluwlodges, Kasteel de Wolvenburcht en de Bungalows geldt:

  • Aankomst na 15:00 uur
  • Vertrek voor 10:00 uur

Voor de Hooibergen, Klaverlodges, Basic Lodges, Chalets en De Boerderij geldt:

  • Aankomst na 16:00 uur
  • Vertrek voor 11:00 uur

Voor de Trekkershutten en Cotta’s geldt:

  • Aankomst na 14:00 uur
  • Vertrek voor 12:00 uur
Ik kom kamperen, tot hoe laat kan ik uitchecken?

Voor alle kampeerplaatsen geldt dat u dient uit te checken voor 11:00. Het is niet mogelijk om na 11:00 nog gebruik te maken van de faciliteiten. Indien u een late-check out heeft bijgeboekt, mag u tot 20:00 op de camping verblijven.

Ik kom kamperen, vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Voor alle kampeerplaatsen geldt: inchecken kan vanaf 13:30 uur. Het is niet mogelijk om voor 13:30 gebruik te maken van de faciliteiten.  Indien u na de openingstijden van de receptie aankomt, verzoeken wij u dit op de dag van aankomst telefonisch of per mail aan ons door te geven.

Kan ik een late check-out bijboeken?

U kunt een week voor aankomst informeren of een late check-out bijboeken mogelijk is. Voor alle kampeerplaatsen met privé-sanitair en voor al onze accommodaties is een late check-out bijboeken niet mogelijk. De kosten voor een late check-out bedragen €27,50.

Wat bedoelen jullie met een contactloze check-in?

Een contactloze check-in houdt in dat wanneer u uw kenteken vooraf heeft doorgegeven, u vanaf aankomsttijd gelijk door kunt rijden naar uw kampeerplaats of accommodatie. U hoeft zich dan niet te melden bij de receptie. Zodra u door de slagbomen bent gereden, bent u ingecheckt. Voor vragen bent u altijd welkom bij de receptie.

6. Algemene informatie

Hebben jullie ook fiets- en wandelroutes?

Ja, bij de receptie zijn diverse fiets- en wandelroutes te verkrijgen. 

Hebben jullie ook merchandise?

Ja, op de receptie verkopen wij verschillende herinneringen voor thuis, zoals knuffels, sleutelhanger en nog veel meer.

Ik ben iets kwijt, waar liggen de gevonden voorwerpen?

Het algemene punt voor gevonden en verloren voorwerpen is de receptie. Ook het zwembad en De Wolventuin hebben gevonden en verloren voorwerpen. Wij bewaren gevonden voorwerpen tot maximaal twee weken.

Ik heb een dierenarts nodig, waar kan ik terecht?

Voor uw huisdier kunt u contact opnemen met:

Dierenkliniek Ommen

0529-456000

Ik heb een huisarts nodig, wie kan ik bellen?

Huisartsen 
Hieronder vindt u de contactgegevens van twee huisartsenpraktijken:

Huisartsenpost Saxenburgh Medisch Centrum (Hardenberg)
De huisartsenpost is bereikbaar tussen 17:00-08:00 op werkdagen en in de weekenden 24 uur per dag.

Alphega Ommer Apotheek 
Op zoek naar een apotheek? Dan kunt u contact opnemen met Alphega Ommer Apotheek.

Ik heb een tandarts nodig, wie kan ik bellen?

Voor tandheelkundige noodgevallen kunt u contact opnemen met:

Tandartsenpraktijk Carrousel
Carrouselplein 4, Ommen
0529 - 45 30 50 

Tandartsenpraktijk Rijnvis
Van Reeuwijkstraat 52, Ommen
0529 - 45 21 62

Minto Tandzorg
Van Reeuwijkstraat 54, Ommen
0529 – 44 50 01

Ik heb een teek, wat moet ik doen?

Het is belangrijk om na een wandeling in het bos uzelf, uw kinderen en uw huisdier goed te controleren op teken. Op de internetsite www.tekenradar.nl vindt u uitgebreide informatie over wat u kunt doen bij een tekenbeet.

Ik zou graag een kaartje willen versturen, waar is de brievenbus?

Op de camping is geen brievenbus aanwezig. U kunt uw post afgeven bij de receptie. De receptionistes zullen de post meegeven aan de postbode.

Is De Kleine Wolf aansprakelijk voor schade of letsel als gevolg van mijn verblijf op het terrein?

Nee, De Kleine Wolf is niet aansprakelijk voor schade of letsel als gevolg van uw verblijf op het terrein, schade ondervonden door het gebruik van de op dit terrein aanwezige faciliteiten of schade dan wel letsel veroorzaakt door mens, dier of natuurgeweld.

Is er een AED apparaat beschikbaar op de camping?

Ja, deze is bevestigd aan de muur bij de ingang van restaurant De Wolventuin.

Is er openbaar vervoer in de buurt?

Nee, het dichtstbijzijnde station is Station Ommen en ligt ongeveer 7 kilometer van de camping. Er komt geen openbaar vervoer langs de camping.

Kan ik tijdens mijn verblijf post en pakketten laten bezorgen op de camping?

Ja, u kunt post en pakketten van campinggasten laten bezorgen. Deze worden in de kist bij de receptie gedeponeerd. Het bezorgen van post en pakketten is op uw eigen verantwoordelijkheid. Zorg ervoor dat uw post of pakket is voorzien is van uw achternaam en kampeerplaats. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het aannemen of bewaren van uw pakketten.

Mogen wij bezoek ontvangen op de camping?

Bezoekers zijn toegestaan en dienen zich te melden bij de receptie. Het bezoekerstarief is €2,50 (exclusief toegang tot faciliteiten) per persoon.  Voor meer informatie over dagrecreatie kijkt u hier. Bezoekers hebben toegang tot het terrein van 9:00 tot 22:30 uur. Bij grote drukte kan het aantal bezoekers worden beperkt.

Wanneer is de camping geopend?

In 2025 is De Kleine Wolf geopend van 4 april tot 27 oktober.

Wat moet ik doen in geval van nood?

In geval van nood bel 112 en meld ernstige calamiteiten direct aan de receptie. Indien de receptie gesloten is bel dan 0529-457203 en toets een 2. Geef aan onze medewerkers altijd door waar het ongeval of de brand plaatsvindt, of er hulpdiensten onderweg zijn en of er gewonden zijn. Onze medewerkers kunnen de hulpdiensten de weg wijzen. De slagbomen openen automatisch voor hulpdiensten.

Zijn drones toegestaan?

Nee, het is niet toegestaan om met drones te vliegen boven onze camping. Het park zelf mag wel gebruik maken van drones, voor promotiedoeleinden.

Zijn elektrische steps, segways, oxboards en/of hoverboards toegestaan op de camping?

Nee, in verband met de veiligheid zijn elektrische steps, segways, oxboards en hoverboards niet toegestaan op de camping.

7. Terreininformatie

Ik heb twee auto’s, mag ik met beide auto’s het park op?

U mag met uw tweede auto bij aankomst en vertrek het park op uitsluitend om te laden en lossen. Daarna dienen extra auto’s of auto’s die niet op de kampeerplaats passen, geparkeerd te worden op parkeerplaats P2 aan de overzijde van de weg.

Kan ik mijn elektrische auto bij jullie opladen?

Ja, we hebben zowel op P1 als P2 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s. Als u gebruik wilt maken van onze laadpalen, heeft u uw laadpas nodig. We verzoeken u vriendelijk om uw voertuig te verplaatsen wanneer de accu volgeladen is, zodat andere gasten ook hun auto op kunnen laden. Elektrische voertuigen mogen alleen worden opgeladen bij de daarvoor bestemde laadpunten.

Wat is de maximale snelheid op de camping?

Op de camping is een maximale snelheid toegestaan van 5km/u. Fietsers en voetgangers hebben voorrang.

Zijn er auto’s toegestaan bij mijn kampeerplaats en/of accommodatie?

Er is één auto op de kampeerplaats toegestaan, met uitzondering van de kampeervelden Fazant en Specht. Deze velden zijn autovrij. Voor de Fazant en de Specht zijn eigen parkeerplaatsen ingericht aan de rand van het veld. Iedere accommodatie heeft een eigen parkeerplaats naast de accommodatie, behalve de Outdoor Living Lodges. Voor deze accommodaties zijn dichtbij eigen parkeerplaatsen gecreëerd.

Extra auto’s of auto’s die niet op de kampeerplaats passen, dienen geparkeerd te worden op parkeerplaats P2 aan de overzijde van de weg.

8. Annuleren en omboeken

Ik heb een accommodatie geboekt en wil annuleren, kan dat?

Ja, dat kan. Annulering gaat op basis van de RECRON-voorwaarden. We verzoeken u om schriftelijk contact met ons op te nemen als u wil annuleren.

Ik heb een kampeerplaats geboekt en wil annuleren, kan dat?

Ja, dat kan.  Wanneer u bij ons een annuleringsfonds heeft afgesloten, kan u middels een officiële verklaring (bijvoorbeeld een brief van de huisarts), de vakantie geannuleerd worden. Indien er geen annuleringsfonds is afgesloten, worden de RECRON-voorwaarden gehanteerd. We verzoeken u om schriftelijk contact met ons op te nemen als u wil annuleren.

Ik kan niet komen, is het annuleren van mijn boeking mijn enige optie?

Nee, er is ook een mogelijkheid om gebruik te maken van de omboekgarantie of om de boeking over te dragen aan een andere familie. Neem hiervoor contact op met de receptie om de voorwaarden en mogelijkheden te bespreken.

Kan ik bij jullie een annuleringsfonds afsluiten?

Ja, dit kan. Het is alleen mogelijk om voor kampeerplaatsen een annuleringsfonds af te sluiten. Voor accommodaties is dit niet mogelijk. De kosten voor het afsluiten van het annuleringsfonds bedraagt 5% van het totaalbedrag en kan tot 48 uur na het reserveren worden afgesloten. Deelneming aan het annuleringsfonds vrijwaart gasten tegen de kosten die ontstaan bij hierna genoemde gebeurtenissen, mits dit samen gaat met een officiële verklaring:

  • Overlijden, plotselinge opgetreden ziekte of ongeval van de hoofdpersoon of een der deelnemers;
  • Bij vroegtijdig afbreken van uw vakantie, wegens overlijden van familielid in de eerste graad, van de hoofdpersoon of een der deelnemers;
  • Noodgedwongen verhuizing van de hoofdpersoon door medische oorzaak, renovatie of verandering van werkkring;
  • Onvrijwillige werkloosheid van de hoofdpersoon.

Bent u genoodzaakt om de vakantie tijdens uw verblijf af te breken, dan is het moment wanneer de kampeerplaats leeg wordt opgeleverd het moment van annuleren.

Wat houdt de omboekgarantie in?

Alle reserveringen voor 2025 zijn inclusief omboekgarantie:

  • U kunt de omboekgarantie éénmalig toepassen.
  • Tot 14 dagen voor aankomst kunt u gebruik van de omboekgarantie.
  • Omboeken is alleen mogelijk naar een periode in het huidige kalenderjaar.
  • De boeking naar een andere periode verplaatsen kan duurder uitvallen. U dient het verschil bij te betalen. U betaalt geen wijzigingskosten.
  • Indien de boeking na omboeken goedkoper uitvalt, kunnen wij helaas geen restitutie bieden op het totaalbedrag van uw reservering.
  • Enkel de hoofdboeker kan de vakantie omboeken.
  • Het is niet mogelijk om uw boeking op te splitsen in meerdere boekingen.
  • Indien u gebruik wil maken van de omboekgarantie, neem dan contact op met de receptie.

9. De Kleine Wolf App

Het lukt mij niet om in te loggen in De Kleine Wolf app, wat kan ik doen?

Zorg ervoor dat u met hetzelfde e-mailadres gaat inloggen als waarmee u de reservering heeft gemaakt. Zorg ervoor dat uw wachtwoord juist is. Als geen van beide werkt, neemt u dan contact met ons op.

Hoe kan ik gebruik maken van gezichtsherkenning?

De toegang tot onze faciliteiten, zoals het zwembad en het indoor speelparadijs, werken met gezichtsherkenning. Deze toegangscontrole werkt hetzelfde als het ontgrendelen van uw telefoon met uw gezicht. Op deze manier krijgt u een snelle en gemakkelijke toegang tot het zwembad en indoor speelparadijs. 


Zorg ervoor dat u voor aankomst de foto's van u en uw medereizigers heeft geüpload in De Kleine Wolf app. Dit kan 7 dagen voor aankomst. Zo kunt u bij aankomst gelijk gebruik maken van onze faciliteiten. 

Hoe kan ik de foto's uploaden?

  1. Open De Kleine Wolf app en zorg dat u ingelogd bent
  2. Ga naar ‘Menu’ rechts onderin
  3. Klik op ‘Mijn omgeving’
  4. Ga naar uw reservering
  5. Voeg uw medereizigers toe
  6. Ga naar gezichtsherkenning en upload een foto van u en uw medereizigers

 

Meer informatie?
Klik hier en bekijk de privacyverklaring.

Wat is er allemaal te vinden in De Kleine Wolf app?

In De Kleine Wolf app kunt u onderstaand vinden. De Kleine Wolf app is hier te downloaden.  

  • Openingstijden
  • Uw reservering
  • Dagelijks animatieprogramma
  • Plattegrond
  • Omgeving
  • Het laatste nieuws
  • Online eten bestellen
  • Routebeschrijving naar uw plek
  • Digitale sleutel

10. Digitale sloten

Het digitale slot werkt niet, wat kan er aan de hand zijn?
  • U bent niet ingelogd in De Kleine Wolf App.
  • U heeft niet de laatste versie van De Kleine Wolf app. Controleer hier of u de laatste versie hebt gedownload van De Kleine Wolf app. Heeft u niet de laatste versie? Zorg dan dat u de app update naar de laatste versie en log opnieuw in.
  • Uw Bluetooth-functie en uw locatievoorziening staan uit, zet deze aan.
  • U bent helaas te vroeg, het digitale slot werkt pas vanaf aankomsttijd.

Heeft u bovenstaand gecontroleerd en werkt het niet? Meld u zich dan bij de receptie.

Hoe open en sluit ik het slot met de digitale sleutel?

De sleutel is zichtbaar door in te loggen via De Kleine Wolf app. Zorg ervoor dat uw locatievoorzieningen en Bluetooth aan staan in De Kleine Wolf app. Aangekomen bij uw accommodatie? Open De Kleine Wolf app, klik op de knop ‘Digitale sleutel’ en houdt u telefoon tegen het slot. Zodra het groene lampje knippert, kunt u het slot draaien. Gaat u weg bij uw accommodatie? Vergeet dan niet hetzelfde te doen om het slot op slot te draaien.

Kort stappenplan

  1. Open De Kleine Wolf app
  2. Log in via de knop 'Mijn Reservering' (mits u dit nog niet heeft gedaan)
  3. Op de pagina 'Welkom' ziet u de knop 'Digitale sleutel'
  4. Vervolgens krijgt u een pop-up melding, waar u de mogelijkheid heeft om het draaislot te openen of te sluiten
  5. Houdt de telefoon tegen het digitale slot en klik op de knop in de app
  6. Als het groene lampje knippert heeft u de mogelijkheid om het draaislot te openen of te sluiten. Let erop dat u uw telefoon ook nodig heeft om uw accommodatie op slot te doen.
Kan ik de digitale sleutel op meerdere apparaten installeren?

Ja, dit is mogelijk. U dient dan in te loggen met dezelfde inloggegevens.

Kan ik gebruik maken van een fysieke sleutel voor mijn accommodatie?

Ja, er bestaat de mogelijkheid voor het gebruik van één fysieke sleutelpas. U kunt hiernaar informeren bij de receptie.

Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?

Vanaf het moment dat u een boeking heeft gemaakt en u bent ingelogd in De Kleine Wolf app, is de sleutel zichtbaar in de app. U kunt de sleutel gebruiken tussen aankomst- en vertrektijd:

Voor de Outdoor Living Lodges, OeHoelodges, Zwaluwlodges, Kasteel de Wolvenburcht geldt:

  • Aankomst na 15:00 uur
  • Vertrek voor 10:00 uur

Voor de Hooibergen, Klaverlodges, Basic Lodges, Chalets en de Boerderij geldt:

  • Aankomst na 16:00 uur
  • Vertrek voor 11:00 uur

Voor de Trekkershutten en Cotta’s geldt:

  • Aankomst na 14:00 uur
  • Vertrek voor 12:00 uur

Voor kampeerplaatsen met privé-sanitair geldt:

  • Aankomst na 13:30 uur
  • Vertrek voor 11:00 uur
Waar vind ik mijn digitale sleutel?

Vanaf het moment dat u een boeking heeft gemaakt en u bent ingelogd in De Kleine Wolf app, is de sleutel zichtbaar in de app.

  1. Open De Kleine Wolf app
  2. Log in via de knop 'Mijn Reservering' (mits u dit nog niet heeft gedaan)
  3. Op de pagina 'Welkom' ziet u de knop 'Digitale sleutel'